Uite cum arata Ioana Maria Moldovan acum zece ani!

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20110628_0106/5.jpg

Ioana Moldovan a făcut liceu la Târgu Mureş
Prezentatoarea „Poveştirilor adevărate” de la Acasă TV a participat la reîntâlnirea de 10 zece ani, alături de foştii ei colegi de liceu din Târgu Mureş.


"A sunat din nou clopoţelul, pentru întâlnirea de zece ani de la terminarea liceului. Nu pot să cred că a venit acest moment, de fapt nici nu ştiu când au trecut aceşti ani. Parcă mai ieri eram elevă a Colegiului Naţional Unirea din Târgu-Mureş, profil istorie ştiinţe sociale şi mă gândeam pe ce drum să o iau.

Recunosc, însă, că am aşteptat această zi, mi-am imaginat-o în fel şi chip, m-am gândit la ea încă de la ultima oră de dirigenţie din clasa a XII-a. Îmi închipuiam de pe atunci că o să fiu cu facultatea terminată, că o să am un loc de muncă, că o să fiu căsătorită şi mămica unui copil. Unele s-au realizat, altele sunt în curs, una peste alta nu am de ce să mă plâng”, mărturiseşte Ioana.


Întâlnirea de 10 ani de la sfârşitul liceului la care a participat Ioana s-a desfăşurat cu emoţii, zâmbete, îmbrătişări, poze şi bucuria revederii.

"Când am păşit în curtea Colegiului am simţit că mi se taie respiraţia. Nu îmi mai văzusem colegii de zece ani. Pe majoritatea i-am găsit neschimbaţi, unul însă mi-a dat ceva bătăi de cap.

Nu l-am recunoscut, crescuse în zece ani cât alţii în douazeci. Am reuşit să ne strângem 18 din 31, unii au lipsit motivaţi, erau plecaţi din ţara, alţii nemotivaţi. M-am bucurat tare mult, căci mi-am revăzut şi câţiva dintre profesori. E greu de descris în cuvinte această întâlnire”, spune Ioana.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More