Florentina Opris, mesaj emotionant pentru sotul decedat

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

http://www.bzi.ro/public/upload/photos/229/w560xh316_Florentina_Opris.jpg

Florentina Opris se pregateste pentru o expeditie inedita in Tibet! Renumita exploratoare romanca Uca Marinescu ii va fi alaturi in aceasta aventura, timp de 21 de zile.

Florentina s-a declarat nerabdatoare sa cunoasca si sa impartaseasca obiceiurile si credinta tibetanilor, propunandu-si sa ajunga la 5.000 de metri altitudine. In India, vedeta Prima TV urmeaza sa viziteze templele budiste impreuna cu nepotul Indirei Gandhi.

"In Himalaya, localnicii se hranesc cu hrisca, asa ca deja am inceput sa consum zilnic acest aliment. In plus, m-am antrenat facand drumetii montane. Vreau ca prin aceasta expeditie sa reusesc sa aduc oamenilor informatii si sfaturi utile despre un stil de viata echilibrat. De mult timp mi-am dorit sa plec intr-o asemenea calatorie, dar acum simt ca este momentul potrivit. Stiu ca Sorin, sotul meu, imi va fi aproape si ma va calauzi la fiecare pas", a spus Florentina.

Moartea sotului a afectat-o foarte mult: "Sorin a plecat in ceruri... Imi este tare dor de el. Doresc sa ajunga la Dumnezeu si sa isi gaseasca linistea...", a scris ea pe pagina reţelei de socializare Facebook in ziua decesului.

Ea stia ca sotul trecea printr-o perioada mai grea: “Sunt foarte supărată! Soţul meu suferă de o maladie foarte rară, care apare o dată la cinci ani în lume. Şi doctorii sunt uimiţi de cazul lui, mai ales că a fost un om foarte sănătos, sportiv, nu a avut niciodată probleme. I s-a dezvoltat un muşchi în interiorul corpului şi mai grav este că nu prea se poate face nimic. Operaţia este exclusă, pentru că muşchiul acesta anormal este crescut aproape de inimă şi cuprinde o parte din vasele de sânge crescute în jurul ei. Operaţia ar fi foarte riscantă şi medicii nu o recomandă. Încercăm acum mai multe terapii alternative şi ne rugăm la Dumnezeu să trecem cu bine peşte şi să se facă bine!" (declara inainte cu putin timp de tragica disparitie).

Cei doi au impreuna si un copil pe nume Loren.
http://www.agentiadepresamondena.com/wp-content/uploads/2012/02/florentina-loren-opris.jpg

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More