Mircea N. Stoian: "Nu sunt în război nici direct, nici indirect cu Capatos"

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

BARFA CLICK: Oana Zăvoranu va ocupa funcţia de co-prezentator în cadrul emisiunii "Un Show Păcătos", de la Antena 1. Bruneta e mândră nevoie mare şi se pare că are de ce! Ea a ieşit din conul de umbră în care intrase după aventura cu Tudy şi divorţul de Pepe, aceasta fiind una dintre modificarile emisiunii, formatul schimbandu-se radical, inclusiv numele show-ului "Un Show Păcătos".
Mircea N. Stoian este plecat în vacanţă însă nu ratează nici o ocazie să-şi lămurească fanii că nu este în conflict cu Dan Capatos, fostul său coleg de la Antena 1. "Nu sunt în război nici direct nici indirect cu Capatos", a punctat Stoian.http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20101111_0002/5.jpg
Fostul coleg al lui Capatos spune că s-a despărţit în termeni amiabili de echipa de la "Un show păcătos". "Trebuie făcută o precizare pentru ca s-a înţeles greşit. Nu sunt în război nici direct nici indirect nici cu Capatos (care e în Italia şi cu care am vorbit ieri), nici cu Antena 1. Dimpotrivă. Am tot respectul pentru nişte oameni care vor să-şi ţină business-ul viu. Mai mult, am multumit public doamnei Camelia Voiculescu pentru un gest de mare înţelpciune facut acum doi ani, intrun moment extrem de tensionat pentru mine şi pentru emisiune. Lucrurile puteau degenera într-un scandal imens, care a fost stins în faşă. Şi pentru asta îi multumesc încă o dată. Restul sunt speculaţii", a scris Stoian pe contul său de Facebook.

Acesta a adăugat: "Problema mea e că nu mai accept lumea mondenă slinoasa şi făţarnică si jegoasă aşa cum e ea. Am ramas in relatii deschise cu Antenele şi dacă au vreun proiect care să-mi placă şi banii sunt civilizati nu am să spun nu, aşa cu nu am să spun nu niciunui proiect care mă va avantaja în efortul meu de a ma repoziţiona şi reinventa. Normal, depinde şi pe ce bani, că nu mai stau pe bani de cărucior la supermarket. Nu e nici o tragedie dacă nu mai fac televiziune că nu m-a născut mama sub reflectoare. Sunt şi alte joburi interesante pe lumea asta".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More