Adelina Pestriţu şi-a luat apartament cu două camere de 90.000 de euro!

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

Adelina Pestriţu s-a mutat în casă nouă. Vedeta de televiziune şi-a cumpărat un apartament cu două camere, în zona mall-ului din Vitan, pentru care a plătit aproximativ 90.000 de euro.

http://www.bzi.ro/public/upload/photos/0/adelina-varciu-playboy-thb.jpg
Prezentatoarea de la Kanal D a analizat foarte bine oferta de pe piaţă pentru că îşi dorea enorm să scape de chirie. Ieri, Adelina şi-a luat bagajele şi s-a mutat.

"Sunt foarte fericita! M-am mutat in casa noua. Este un apartament frumos, intim, exact asa cum imi doream. Ma bucur ca la 24 de ani am reusit singura, fara ajutorul nimanui, sa am casa mea", a spus ea pentru Naţional.

„O sa dau petrecere pentru a sarbatori casa cea noua, dar fara sampanie, ca nu vreau sa-mi ud peretii", a adăugat.

A renunţat să-şi mai construiască vilă!

Adelina începuse să îşi construiască o casă în afara Bucureştiului, însă s-a răzgândit în urmă cu puţin timp. Dezvoltatorul imobiliar a anunţat-o că rata lunară de 600 de euro s-a dublat, iar brunetei nu i-a convenit acest lucru.

"Domnul respectiv nu mi-a facut rau, ci de fapt un mare bine. Mie imi place corectitudinea si n-am acceptat sa ma bag in alte lucruri. Oricum, cheltuielile pentru apartament sunt mai mici decat cele pentru casa. Deci, tot raul a fost spre bine", a precizat fosta doamnă Vârciu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More