Andreea Bănică: "Eu şi Lucian avem o relaţie frumoasă! Am lângă mine bărbatul pe care l-am visat de mică"

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

Andreea Bănică spune cu mâna pe inimă că este foarte fericită şi că are o relaţie frumoasă care se bazează pe încredere şi iubire.

http://www.ziaremondene.ro/files/photos/big/50/1550/banica-p.jpg
"Eu şi Lucian avem o relaţie frumoasă bazată pe încredere şi iubire. Nu ştiu dacă se poate descrie în cuvinte fericirea noastră şi acum mai mult ca niciodată pentru că suntem împliniţi. Chiar dacă unii şi-au dorit şi îşi doresc să dezbine o familie frumoasă ca a noastră, asta nu se poate întâmpla decât cu voia lui Dumnezeu, iar el ne-a înzestrat cu mare înţelepciune tocmai pentru a trece peste răutăţile tuturor. Sunt mândră de realizările noastre şi de faptul că am norocul să am lângă mine bărbatul pe care l-am visat de mică. Am trecut prin multe greutăţi împreună şi asta ne-a unit! Un copil nu diminuează romantismul decât la cei care într-adevăr au stat prost la capitolul romantism. La noi nu este cazul pentru că ne iubim mult mai mult când vedem câte lucruri frumoase am realizat împreună şi ce fetiţă frumoasă avem!",
a declarat Andreea Bănică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More