Costin Mărculescu "dă din casă", după ce a fost atacat dur de Oana: "Zăvoranca e nebună!"

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

Deşi se află la San Remo, departe de ţară şi de bârfele mondene, Costin Mărculescu este la curent cu acuzaţiile pe care Oana Zăvoranu i le-a adus recent. Într-un atac fără precedent, aceasta sare la gâtul fostului său amic despre care spune că este "o jigodie", "un ciuruc", căruia îi dădea haine şi pe care îl lua la TV, din milă.

oana
poza 1
"Am citit pe net declaraţiile Oanei. Sunt reacţiile unui om care cu siguranţă nu este în toate apele lui. Dovadă faptul că s-a izolat de foştii săi prieteni. Ea de noi şi noi de ea. Toată gaşca lor s-a dat de partea lui Pepe. Şi asta pentru că atitudinea ei faţă de Pepe este inadmisibilă. Faptul că mă face jigodie şi că mă înjură e lipsă de caracter. Eu nu fac chestii de genul asta. Iar vizavi de afirmaţiile ei pot spune doar că nu m-a ajutat niciodată pentru că nu am avut nevoie.

Nu avea cum să mă ia cu ea la TV 'din milă' pentru că eu am apărut de sute ori fără ea. Iar în privinţa hainelor, zău că mă pufneşte râsul... eu nu pot haine femeieşti. Din moment ce ea ne înjură pe toţi, iar noi spunem despre ea că e nebună, poate ar fi cazul să ia aminte. E ca în proverbul acela: 'Când zece oameni îţi spun că eşti beat, du-te acasă'. Eu am fost singurul dintre prietenii ei care m-am certat cu maică-sa în emisiuni şi singurul care a fost imparţial, până să înceapă ea să îl înjure pe Pepe. Restul au trecut din prima de partea lui şi s-au debarasat de ea fără regrete", a declarat actorul Costin Mărculescu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More