Dana Rogoz s-a vaccinat înainte de plecarea în vacanţa din India

http://www.bu.edu/sth/files/2011/04/red_beads.gif

Vedeta PRO TV Dana Rogoz şi-a luat toate măsurile de precauţie înainte de a pleca în vacanţă, în India, şi s-a vaccinat împotriva malariei şi a altor boli infecţioase.

Dana Rogoz

"Sunt deja într-o altă lume. Visez la această excursie şi mi-am luat toate măsurile de precauţie necesare. M-am vaccinat de malarie şi de alte boli infecţioase. O să stau trei săptămâni şi o să vizitez partea de nord a Indiei. O să merg cu trenul dintr-un oraş în altul. Mi-am luat saci de dormit speciali", a declarat Dana Rogoz la Premiile VIP.

Acum câteva săptămâni, Dana povestea pe blogul ei cum şi-a planificat singură această excursie.

"Eu îmi organizez singură excursiile de câţiva ani. Am căutat cele mai ieftine bilete de avion şi mi le-am cumpărat singură online. Nu o să fie o vacanţă de cinci stele, că altfel degeaba am ales India. O să merg cu rucsacul în spate şi o să vizitez cât mai multe în cele aproape trei săptămâni", scria atunci Dana Rogoz.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More